Bez kategorii · Ciekawostki

Post nr. 17 Szczotka IKOO

Dobra szczotka dla każdej włosomaniaczki, to „must have” na liście zakupów. Jeszcze do niedawna blogosferę i cały świat podbijały szczotki Tangle Teezer, które nadal są bardzo dobrymi szczotkami i znajdują się w czołówce. Na dzień dzisiejszy Tangle Teezer wyprzedziła szczotka IKOO, które swoim designem podbiły serce milinów osób ale czy oprócz tego potrafią zdziałać cuda z włosami? Oczywiście!

Opakowanie w którym znajduje się szczotka Ikoo robi wrażenie. Metalowe, dostępne w trzech kolorach. W zależności od tego jaką szczotkę wybierzecie, możecie trafić na: srebrne, białe lub czarne opakowanie. Puszka w której znajduje się szczotka jest zamykana, dzięki temu możecie przenosić szczotkę w torebce, bez zmartwień, że ją uszkodzicie, porysujecie lub połamiecie ząbki.

Szczotka Ikoo ma zupełnie inne ustawienie ząbków niż w Tangle Teezer. Moim zdaniem zdecydowanie lepsze. Ząbki są bardziej sztywne, ale nie są one jakoś bardzo twarde. O wiele lepiej radzą sobie z masażem skalpu. Nie wyrywają włosów!

RECENZJE 🙂

Monika „Mam grube, kręcone włosy. Chyba wszyscy wiedzą jak ciężko jest takie włosy ogarnąć. Dzięki regularnemu stosowaniu tej szczotka Ikoo, nie mam problemu z nadmiernym elektryzowaniem a na szczotce zostają pojedyncze włosy. W moim przypadku sprawdza się o wiele lepiej niż szczotka Tangle Teezer, która po prostu nie radziła sobie z lokami.”

Aleksandra „Mam cienki, wypadające włosy i w dodatku szybko przetłuszczające. Szczotka Ikoo naprawdę pomogła mi zmniejszyć problem wypadania włosów. Wykonywałam nią masaż skalpu codziennie przez miesiąc i wiecie co? Włosów wypada mniej, a ja pierwszy raz od x lat mogę myć włosy co 2-3 dni (każda włosomaniaczka wie, że masaż skalpu również wpływa na przetłuszczanie się włosów). Po prostu nie przetłuszczają się tak. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w teście szczotki Ikoo.”

Kamila „Moje włosy są grube, ale bardzo krótkie. Fryzura „na boba” wymaga ode mnie codziennego ich modelowania. Może szczotka Ikoo nie służy do tego, ale jak dla mnie modeluje idealnie. Nie wygina się pod ciepłem suszarki no i do tego ten masaż głowy z jej użyciem. Na pewno pobudza krążenie! Stosuję dalej i czekam na więcej baby hair, bo po tych regularnych masażach naprawdę zaczęły się pojawiać”.

Recenzje pobrane ze strony TipsForWoman 🙂 bardzo zachęciła mnie do przetestowanie tej czyniącej cuda szczotki 🙂

Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

