Bez kategorii

Post nr. 30 Fryzura do łóżka

Witajcie 🙂

Choć temat brzmi nieco dwuznacznie chodzi oczywiście o fryzurę , w której nasze włosy będą czuły się wspaniale podczas snu  🙂

Dostałam ostatnio pytanie , jakie stosuje fryzury na noc , aby moje włosy były w dobrej kondycji . Prawda jest taka , że zależy to od każdej z nas indywidualnie . Każda z nas ma inny rodzaj włosa i nie sposób dorównać wszystkim .

Mój splot :

Mam włosy bardzo delikatne , naturalne (nigdy nie farbowane) , blond w dodatku lekko falujące się . Po stosowaniu prostownicy czy lokówki moje włosy przechodzą okropny czas. Długo się regenerują .  Dla mnie najlepszą fryzurą jest warkocz francuski (lekko spleciony) lub tzw. koczek ( delikatny splot na czubku głowy , związany gumką frotte ) P1310462.jpg

( Zdj. od MUDI BLOG )

Bardzo ważne jest również , aby poszewka naszej poduszki była bawełniana lub jedwabna.

Pamiętajcie !

Jeśli usłyszycie kiedykolwiek , że powinno się spać w rozpuszczonych włosach , ponieważ wtedy ” odpoczywają” nie wierzcie w to ! Nie ma bardziej nic mylnego .

Przydatne informacje :

Odżywki na noc :

Olej arganowy / avocado / kokos

Maski : Czekoladowa/ bananowa / wiśniowa KALLOS ( dostępne w hebe )  etc.

Wcierki : Jantar – Bursztynowa

W rozpylaczu : Gliss Kur  ( czarna i rózowa)46091.jpgIMG_2326.JPGwcierka-jantar.jpgbiovaxz.jpgkallos-maski-do-wlosow-w-9-rodzajach-1000ml-1069514.jpg

 

W razie jakichkolwiek pytań piszcie ! 🙂

Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

