Bez kategorii · Włosomaniaczki :)

Recenzja Tabletek Biotebal

Witajcie 🙂

W końcu mogę napisać swoją pierwszą wymarzona recenzję , ponieważ w końcu udało mi się brać jakiekolwiek tabletki dłużej niż miesiąc . Niestety należę do grupy osób , które mają kłopoty z pamięcią i szybkich rezygnowaniem z wyznaczonych sobie celów . Jednak w końcu się udało ! Tabletki Biotebal brałam 4 miesiące ! Moja opinia ? Najlepsze co mogło spotkać moje włosy ! Dla mnie rewelacja ! Na prawdę polecam . Ogolnie mam bardzo cienkie włosy , więc niestety nie udało mi się uzyskać efektu WOW , ale byłam mega zadowolona . Włosy zrobiły się lśniące , szybciej rosły i co najważniejsze zyskały na objętości . Oczywiście pomijając tabletki stosowałam różnego typu wcierki , maski i oleje . Obecnie odstawiłam tabletki , nie biorę ich już około 2 miesięcy , niestety to był błąd , którego bardzo żałuję . Zrobiłam zbyt długą przerwę i przede wszystkim w złym okresie , gdyż mamy jesień i włosy wypadają garściami . Moje włosy obecnie są w bardzo złej kondycji , są niesamowicie osłabione ,suche , zniszczone , a o końcówkach nawet nie piszę… Oczywiście uważam , że nie ma co histeryzować, prosto po pracy idę do apteki po swoje ukochane tabletki i zaczynam tydzień regeneracji ! Czyli : olejowanie każdego wieczoru , podcięcie końcówek , żadnego prostowania bądź kręcenia , żadnych mocnych upięć czy lakieru do włosów . Moje włosy zaczynają tygodniowy urlop 🙂 Do diety dokładam : ryby , olej lniany , tran , witaminę , magnez , miód ,imbir , cytrynę , czosnek i pokrzywę . Ciekawa jestem czy w ciągu tygodnia zobaczę już jakieś efekty 🙂 Z pewnością recenzja pojawi się na stronie w przyszłym tygodniu 🙂

Trzymajcie kciuki !  🙂

Skomentuj

