Ciekawostki

Jak naturalnie powiększyć biust ? 

Witajcie 🙂 

Pogoda niestety niestety nie sprzyja mojej motywacji . Najchętniej nie wychodzilabym z łóżka , ale niestety tak się nie da . Otóż temat drazniacy z pewnością wiele kobiet… nasz biust . Ciężko stwierdzić jaki jest idealny rozmiar , ponieważ ogromne znaczenie ma nasza fiugura i wzrost . W wielu czasopismach widnieje rozmiar 70C ale czy na pewno jest idealny ? Myślę że zależy to od indywidualnego podejścia każdej z nas . Oto kilka porad w jaki sposób możemy poprawić ich wygląd 🙂 

Masaż -najlepiej codziennie około 15 minut dziennie 

Biustonosz – pamiętajmy o tym aby był dobrze dopasowany . Wiele kobiet niestety nie potrafi tego zrobić przez co biust się deformuje i wygląda nieapetycznie 

Jaja – wprowadzenie ich do jadłospisu w większych ilościach na prawdę poprawia ich wygląd A czasami nawet rozmiar 🙂 

Lód – Stara metoda masowanie lodem który poprawia krążenie i pięknie je ujedrnia 

Ćwiczenia -istnieje wiele ćwiczeń które podnoszą biust tj. pompki 

Myślę że choć trochę pomoglam . Wiem że dla wielu kobiet jest to ogromny kompleks ponieważ sama jestem jedną z nich . Codziennie walczę z tym problemem , ale uważam że nie ma sensu dążyć do ideału bo tak owego nie ma . Ważne aby zaakceptować siebie i podobać się najważniejszej dla nas osobie . Nie zwracajcie uwagi na opinię „kolezanek” bo rzadko kiedy jest ona szczera . Ja od zawsze byłam wysmiewana przez koleżanki… słyszałam… jesteś za chuda , za wysoka,  masz za mały tyłek czy biust… Niestety byłam głupia i w to wierzyłam co teraz niesamowicie mnie bawi 🙂 

Moje motto brzmi : postepujcie tak abyście były zadowolone z samych siebie , wiedząc że nikt nie może wam niczego zarzucić nie kierując się przy tym zazdrością . 

Mam nadzieję że podnioslam niektóre z Was trochę na duchu 🙂 proszę o komentarze 🙂 

Pozdrawiam 🙂 

Skomentuj

