Pielęgnacja

Produkty Nivea 

Witajcie 🙂 

Jak dobrze wiecie Nivea ostatnio zrobił mega wyprzedaż 🙂 Z czego nie ukrywam jestem bardzo zadowolona , mimo że jakiś rok temu nie miałam nawet jednego produktu z tej firmy . Otóż mam wyjątkową skórę ponieważ nie toleruje ona drogich kosmetyków (nie wiem czy to wada czy zaleta ) typu Loreal , Vichy, Revlon etc . Jestem zmuszona wybierać kosmetyki z tych dolnych półek co absolutnie nie stanowi dla mnie problemu 🙂 Najlepiej sprawdzała się dla mnie zawsze Ziaja lub delikatnie produkty marki Bambino 🙂 

Nivea nigdy nie przykuwala mojej uwagi tym bardziej że trochę się do niej zrazilam , ponieważ moja mama ma na nią uczulenie i efekty ktore widziałam po stosowaniu choćby nawet kremu nie były rewelacyjne- wręcz przeciwnie . Dostała uczulenia co w efekcie dało okropny efekt . 

 
Od jakiegoś czasu jednak przekonałam się do tej marki i przykro mi że nie zrobiłam tego wcześniej . Nivea jest rewelacyjna 🙂 Na zdjęciu pokazana jest mała część mojej kolekcji 🙂 


Od lewej 

1. Olejek do kapieli – użyty dopiero 1 też więc ciężko mi ocenić , jednak mimo wszystko już był fajny efekt 

2. Płyn dwufazowy do oczu 

I tutaj się zatrzymajmy . Na prawdę gorąco gorack polecam ! Nie dość ze znakomicie zmywa makijaż to w dodatku mocno odżywia rzęsy !!! Chyba każda z nas ma rano problem z niedokładnie zmytym mikjazem i choćby nie wiem jak się starała zawsze coś pozostaje – oto rozwiązanie waszego problemu . W chwili obecnej jest dostępny za 8,99 myślę że nie jest to dużo tym bardziej że jest wydajny 😉 Jest on zrobiony na bazie olejów przez co dodatkowo pielęgnuje nasze rzęsy 😉 

3. Pianka do mycia twarzy używam to zamiennie z kremem . Super nawilża ale skóra pozostaje matowa , jeśli ktoś ma cerę mieszaną lub tłustą super sprawa . 

4. (Mały )Kokosowy balsam pod prysznic 

Również bardzo polecam , świetnie wygładza i nawilża… A zapach…. coś pięknego 🙂 

5. Kremowy żel pod prysznic 

Piękny zapach , super nawilżenie i jest bardzo wydajny 

Moja przygoda z produktami Nivea to dopiero początek 🙂 Już sama zauważyłam że produkty tej marki powoli zaczynają wypełniać moja łazienkę 😉 

Jeszcze raz serdecznie polecam 

Osobiście nie próbowałam jeszcze szamponu ale niebawem się skuszę i na pewno coś tutaj napiszę 🙂 

Miłego dnia życzę 🙂 

Skomentuj

