Lunch Box · Obiad/ Lunch · Wspólna motywacja

Ogólny plan :)

Jak wiadomo każda z nas chciałaby być zawsze wyspana , zdrowa , uśmiechnięta i pełna życia . Czy to możliwe ?  Myślę że niestety nie , jednak jest świetna rada aby tych złych dni było jak najmniej 🙂

Podstawa to planowanie ! Koniec z wymówkami typu : nie mam czasu , nie chce mi się , kiedy miałam to zrobić etc .

Większość rzeczy można zaplanować tak aby ułatwić sobie dzień 🙂 Wiadomo , że niektóre rzeczy ciężko przewidzieć , z tego oto powodu warto być zawsze przygotowanym na wszystko .

Moja rada : planujcie !

Jutro musisz wcześnie wstać ? Masz ważną konferencję , spotkanie lub egzamin ?  Połóż się wcześniej spać , ale przede wszystkim naszykuj swój strój na nowy dzień . Uwierzcie , że to na prawdę dużo 🙂 Zdarzało mi się spędzać 40 minut rano przed szafą i założonymi rękami i myślami – NIE MAM SIĘ W CO UBRAĆ . Norma , u każdej kobiety . Uwierzcie mi , że gdy szukamy ubrań wieczorem , na spokojnie i bez pośpiechu jest o wiele większy wybór 🙂 Poranny czas możemy wtedy przeznaczyć na śniadanie , które jest kluczowym posiłkiem w ciągu dnia , daje nam energię na cały dzień 🙂 Jeśli wiesz , że nie będzie Cię cały dzień w domu nie stawiaj na dania w barach , przygotuj sobie szybki obiad ( ryż + pierś z kurczaka ) i zapakuj w Lanchbox 🙂 warto mieć również przy sobie małe przekąski : można wrzucić kilka kawałków marchwi , jabłek czy bananów 🙂 O butelce wody chyba nie muszę już przypominać 🙂 Wracając wieczorem do domu zjedzmy lekką kolację ( to zależy od indywidualnych nawyków żywieniowych ) i przeznaczmy godzinę na ogarniecie domu – prasowanie , zmywanie etc.  i godzinę dla siebie 🙂 ( krótki trening , kąpiel i  oczywiście naszykowanie się na jutrzejszy dzień) . To tylko przykładowy plan dnia , wiadomo że każda z nas prowadzi zupełnie inny tryb życia . Są również pełnoetatowe mamy , którym ciężko jest cokolwiek zaplanować , ponieważ dzieciaczki są nieprzewidywalne 🙂 Jednak ważne aby nie stracić zapału i motywacji 🙂  Ja niestety często borykam się z tym problemem . Szybko tracę chęci i sama jestem na siebie o to zła , jednak nie poddaje się i ciągle dążę do tego aby wprowadzić kilka zmian w moim trybie życia i odżywianiu 🙂 Trzymajcie kciuki 🙂 Dzisiaj zaczynam swój pierwszy trening od chyba 3 tygodni :/

Jest nas dużo , motywujmy się nawzajem i dodawajmy sobie siły do codziennego zmagania się z problemami 🙂

Miłego dnia życzę 🙂

 

Skomentuj

