Bez kategorii · Usta - pielęgnacja , odżywienie

Usta – pielęgnacja

Witajcie 🙂

Z pewnością większość z was zmaga się z tym samym problemem co ja.. mianowicie – SPIERZCHNIĘTE , PĘKAJĄCE , WYSUSZONE USTA .

Jest to mój odwieczny problem i kompleks . Niestety mam z tym problemy już od dziecka :/

Moim ustom poświęcam na prawdę sporo uwagi , staram się często je nawilżać , nie ruszam się nigdzie bez pomadki czy kremu . Niestety mogę zapomnieć o pięknych podkreślających usta szminkach 😦  Przeczytałam na ten temat wiele artykułów . Było prawdopodobieństwo o zakwaszeniu organizmu… stosowałam dietę – żadnych rezultatów .

Na ten oto problem rozwiązaniem są najprostsze i najbardziej naturalne produkty typu :

  • Wazelina – bez żadnych dodatków zapachowych
  • Miód – świetnie nawilża , warto nałożyć grubszą warstwę na noc
  • Cukier – a konkretnie peeling 🙂 wystarczy nałożyć go na palec lekko masując usta
  • Oliwa z oliwek – cudownie nawilża i regeneruję popękane usta
  • Maska – można również przygotować domową papkę wystarczy zgnieść świeżego banana , dodać śmietany i dodać kilka kropli oleju rycynowego bądź arganowego . Taką maskę nakładamy na około 30 minut i później dokładnie ścieramy

Bardzo ważne aby nie obgryzać i nie oblizywać ust , ponieważ wtedy cierpią one najbardziej. Pamiętajmy aby zawsze przed wyjściem na powietrze , szczególnie teraz kiedy często towarzyszy nam wiatr i niezbyt ciekawa pogoda aby na ustach zawsze znalazła się ochronna warstwa pomadki czy kremu .

Każda z nas marzy o ponętnych ustach od którego mężczyźni nie mogą oderwać wzroku , niestety dla niektórych to nie jest takie proste , ale oczywiście głowa do góry ! Wszystko jest możliwe , wystarczy trochę ambicji i motywacji !   ” Dl chcącego nic trudnego ” . Zatem do dzieła !

Życzę miłego , słonecznego oraz pełnego wrażeń dnia ! 🙂

Dzisiaj tryska ze mnie pozytywna energia , mam nadzieję że choć troszkę wam jej udzieliłam !! 🙂

Jeśli macie jakieś swoje sprawdzone sposoby bardzo proszę o komentarze 🙂

Skomentuj

