Ciekawostki

Propozycje walentynkowe :)

Witajcie 🙂

Już za kilka dni… Walentynki !! Dla wielu osób to święto wydaje się śmieszne i żałosne , jednak ja uważam , że jest na prawdę ok 🙂 Mam wrażenie , że osoby źle wypowiadające się o tym święcie po prostu są zazdrosne lub nigdy nie zaznały prawdziwej miłości . Dla sprostowania… też nie znoszę przesadnego obchodzenia tego święta – serduszka , lizaki , cukierki , wymyślne prezenty etc . To święto powinno być dla was , bez zbędnych prezentów i dodatków . Tylko wy… W dzisiejszych czasach niestety czas biegnie nieubłaganie i niestety często mamy dla siebie za mało czasu . To święto powinno być małą odskocznią , tzw. zatrzymanie czasu chociaż na kilka godzin . Zostawcie wszystko , gotowanie , sprzątanie i wir pracy w którym ciągle jesteśmy . Odpuść na to kilka godzin i poświęć czas swojej drugiej połówce 🙂 Oto kilka moich propozycji na spędzenie walentynkowego wieczoru :

  1. Kolacja we dwoje , niekoniecznie w restauracji . Ugotuj coś sama , zapal świece , kup dobre winko i stwórz przyjemną atmosferę
  2. Kino , myślę że to również jest dobre rozwiązanie , najlepiej jakaś romantyczna komedia , która zbliży was do siebie i pobudzi emocje
  3. Spacer , być może bardzo klasyczny i prosty… ale jednak myślę , że warto zaryzykować . Tak jak pisałam wcześniej nie mamy dla siebie zbyt wiele czasu… spacer będzie małą odskocznią od rzeczywistości .
  4. Teatr , uważam że równie wspaniałe miejsce do spędzenia tego wieczoru , w walentynki często wydawane są specjalne spektakle z tej okazji . Warto obejrzeć
  5. Kolacja ( ponownie ) albo w domu albo w restauracji to już zależy od indywidualnych poglądów 🙂
  6. Wyjazd w góry – to już raczej wiąże się z kilku dniowym wypadem , choć niekoniecznie . Jednak na prawdę warto się tam wybrać , klimat górski wspaniale  oddziaływuje  na nasze samopoczucie
  7. Spa / Basen – myślę , że to jednak bardziej wymarzone miejsce dla kobiet , jednak z pewnością są tacy panowie którzy z chęcią pojadą na mały relaks 🙂
  8. Dyskoteka , myślę że to rozwiązanie jest idealnie dla osób nie znoszących siedzieć w domu .
  9. Łączenie – łączone walentynki , szczerze mówiąc nigdy nie próbowałam czegoś takiego i sama jestem ciekawa jak to jest . Spotkanie ze znajomymi, w 4 lub więcej osób , można tez ugotować coś dobrego , dobre winko i…. gry planszowe ! świetna zabawa gwarantowana !
  10. Coś nowego – czyli sposób na pokonanie monotypii w związku . Dzisiaj nasze święto- zróbmy coś innego niż zawsze ! Może by tak pojeździć na nartach ? może pojeździmy konno ? A może odwiedzimy schronisko ? ( wiem , że ostatnia propozycja pasuje bardziej do świąt Bożego Narodzenia , jednak uważam , że każdy powód jest dobry aby zrobić coś dla kogoś )

Mam nadzieję , że pomogłam choć trochę 🙂 Ja jednak jestem zwolenniczką pierwszej propozycji , uwielbiam gotować  i myślę że to sprawi mi i mojemu narzeczonemu największą radość . Nie zapominajmy oczywiście o wieczorowych koronkach 🙂

Mam nadzieję , że ten wieczór będzie dla was udany  .

Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

