Bez kategorii · Usta - pielęgnacja , odżywienie

Szminki Golden Rose Matte Velvet

Witajcie 🙂

Myślę , że raczej każda z nas zauważyła już , że duże , mieniące się od brokatu usta wyszły i już z mody . Teraz największym hitem są matowe ( choć nie tylko usta , ale cały makijaż ) , długo szukałam odpowiedniej szminki dla siebie . Jednak mam problem z pierzchnięciem ust i niestety nie wiedziałam , czy w moim przypadku się to sprawdzi . Przeszukałam na prawdę ogrom sklepów w poszukiwaniu tej ” idealnej ” od bazarkowych stoisk po sklepy marki . Sephora czy Douglas , niestety nadal nic . Za każdym razem albo źle dopasowywałam kolor lub po prostu z matową szminką nie miały nic wspólnego .  W końcu znalazłam rozwiązanie ! GOLDEN ROSE  ❤ , od razu zakochałam się w tych szminkach . Dają na prawdę matowy efekt , trzymają się dość długo i co najważniejsze nie wysuszają ust , a wręcz je nawilżają 🙂 Oto moja jak na razie skromna kolekcja :

4.jpg

Nr. 4  .  Matowy róż , daje efekt pośredni – idealny . Podkreśla usta , powiększa je , jednak nie jest zbyt kontrastowa i daje stonowany odcień  .

11.jpg

Nr. 11

Matowy ostry róż , pasuję do delikatnych makijaży , przy których idealnie pasuje coś bardziej wyrazistego . Uważam , że nie nadaje się do ostrych makijaży , gdyż daje wtedy efekt ” przemalowania ”

28.jpg

Nr. 28 Mocny matowy fiolet . Dla mnie niestety kolor nie na co dzień . Jednak jeśli ktoś lubuje się w ciężkich makijażach myślę , że będzie nadawał się idealnie

 

gdfdd.jpg

Nr. 39 Na samym końcu mój ulubieniec 🙂 Stosuję go na co dzień , idealnie podkreśla usta , jest bardzo delikatny , mało widoczny a jednak ma w sobie coś przyciągającego

 

Serdecznie polecam matowe szminki firmy Golden Rose . Nie dość , że przyciągają ceną to w dodatku ich jakość powala . Wiele szminek innych firm , dających takich efekt niestety nie dostaniemy za taką kwotę . Z reguły cena nie spada poniżej 60-70 zł .  Nie czekajcie i zamawiajcie te cudeńka ! Czekam na wasze opinie ! 🙂

Pozdrawiam

Skomentuj

