Bez kategorii · Stylizacje

Stylizacje Marii Vizuete

Witajcie w ten jakże mroźny wtorkowy poranek 🙂 Ja oczywiście już od kilku godzin na nogach i biorę się do pracy 🙂 Rano przeglądając Instagram napotkałam świetną stylizację , która na prawdę wpadła mi w oko… 🙂 Nigdy wcześniej nie napotkałam tej blogerki , jednak jej profil na prawdę mnie oczarował . Nie dość , że ma zjawiskowe stylizacje to w dodatku jej uroda powala na kolana  🙂 Jest na prawdę genialna , trafiła w mój gust w 100% i każda jej stylizacja na prawdę mi się podoba . Oto kilka jej stylizacji :

1.png2.png3.png5.png6.png7.png8.png9.png10.png66.png

Jest na prawdę śliczna , co dokładnie widać tutaj :

11.png12.png

Znajdziecie ją na Instagramie pod nazwą : mimiamine 🙂

Skomentuj

